PHOTOS BY CATHERINE

BREAKING DAWN

Publicerad 2011-11-20 00:13:43 i Musik, TV & Filmer,

Första och mest viktigaste saken först! - Edward Cullen är så oerhört amazing så det finns inte.

Filmen var OTROLIG. Bättre än jag förväntat mig faktiskt. Jag trodde att BD skulle bli den sämsta filmen men den är faktiskt min favorit, just nu. Brukar alltid bli så precis efter jag sett filmerna på bio. MEN I LIKE IT. ALOT. Fast boken är ju bättre, men nu ska jag inte klaga. STEPHENIE MEYER DU ÄR MIN GUD!
Filmen får 5/5 toasts.
/c

Kommentarer

Postat av: En blogg om Kevin

Publicerad 2011-11-28 19:58:30

Åh jag vill också se den :)

Postat av: ellen

Publicerad 2011-12-04 21:25:06

Tack så mycket! Följa varandra via bloglovin? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela