PHOTOS BY CATHERINE

MUCHO INTRESSANT

Publicerad 2011-12-19 17:02:17 i My Life/Allmänt,



Allmänt:

1. Vad heter du?

Catherine
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja?
Isabella eller Gabriella
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Olivia.. typ
4. Vilket stjärntecken är du?
fiiiisk
5. Vilken årgång är du?
97:a - f'in elit
6. Vart bor du?
grimsås yao
7. Bott utomlands?
no
8. Flyttat antal gånger?
eeeeh. 4 gånger.
9. Vart skulle du vilja bo?
i new york, lugnt.
10. Vilken skolklass?
8:an
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
pilot. alltid velat bli, kommer alltid vilja bli.

Utseende:

1. Hur lång är du?
lång? rättare sagt KORT. 1.59 :'(
2. Hur mycket väger du?
mycket, BIG MAMA HÄÄÄR. nejmen 50 tror jag
3. Hårfärg och frisyr?
brunt hår och uppklippt eller något
4. Ögonfärg?
diarré bruna
5. Mest nöjd med?
mina fötter
6. Minst nöjd med?
min tumme
7. Skostorlek?
38
8. Glasögon?
nixprix
9. Har du några piercingar/tatueringar?
öronen

Favoriter:

1. Filmer?
kung fu panda ♥
2. Låtar?
justin b, 1d, you me at six blablabla, ganska mycket
3. Årstider?
V-I-N-T-E-R
4. Mat och dryck?
grillat och loka päron
5. Djur?
hund
6. Färg?
lila
7. Parfym?
allt som luktar gott
8. Tv-program?
eureka, hawaii five-0, how i met your mother, the vampire diaries, once upon a time
9. Ämne i skolan?
fysik! (ja, faktiskt), historia och idrott
10. Sysselsättning?
datorn, punkt slut

Kläder:

1. Vad använder du just nu för jacka?
en lila/blå/svart skidjacka. snygg som faaan.
2. Vad använder du just nu för skor?
kängor och uggs
3. Favoritfärg på kläder?
"natur" grönt typ, eller svart
4. Favoritmaterial på kläder?
fleeeece! (tjockiströjor livet ut ♥)
5. Vilka kläder skulle du vilja ha nu?
hmm. en jäkligt snygg klänning
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
1323289733000 kr
7. Favoritmärke?
sweet har lugnt dom snyggaste kläderna på den här planeten, annars det vanliga
8. Vad har du för byxstorlek?
34,36,38 - något av dom
9. Vad har du för tröjstorlek?
egenligen har jag xs eller s, men köper alltid m eller l, mycket bekvämare

Ditt rum:

1. Stort, litet, mitt emellan?
litet
2. Vilken färg på tapeterna?
vit, grått och en grafitti tapet som jag är djupt förälskad i
3. Vilka färger går husets inredning i övrigt?
brunt, vitt, grått. men mest vitt
4. Favoritmöbel i huset och varför?
köksstolen. för att varje gång jag sätter mig på den får jag maaat
5. Vad vill du ändra där inne?
lampan hehe
6. Vad har du där inne av följande, Tv, video/dvd, telefon, dator, stereo?
dator HAHA, åh jag är mobbad
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret?
en brun, äcklig altan
8. Vad gör du oftast i ditt hus?
latar mig
9. Vem förutom du brukar sova i din säng?
mina gosedjur
10. Favoritpryl i hemmet?
kylskåpet

Blandat:

1. Vad heter din morfar?
benie
2. Vad heter din mormor?
florencia
3. Vad är du beroende av?
PEPPARKAKOR - 3 burkar om dagen? HELL YEAH
4. Vilket land kommer du ifrån?
finland & filippinerna
5. Vilken sorts lypsyl använder du?
mitt saliv
6. Vad tror du på?
många olika; jesus/gud eller vem han nu är, tomten, tandfén, monster, spöken, däremot tror jag inte på goda ärtsoppor
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
min egna religion - AWESOME PEOPLE
8. Vad köpte du senast?
pepparkakor
9. Har du nåt husdjur?
jaaaa, en hund
10. Vad bor du i?
ett rött hus

Grejer:

1. Plånbok:
ljusrosa, HAHA
2. Tandborste:
rosa och lila
3. Smycken:
mycket, mycket, mycket
4. Solglasögon:
ett par dolce gabana - seriöst, några fejk ray-ban och pilotglasögon
5. Underkläder:
det som jag har hemma
6. Nagellack:
BAJSBRUUUNT. nejmen jag använder inte nagellack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela