PHOTOS BY CATHERINE

29 MAJ

Publicerad 2011-05-29 13:13:39 i My Life/Allmänt,


åååh, mina kära objektiv :')

Men tjena bloggen! Det var några 1000 år sedan jag var här inne.
Gud jag kommer ihåg för något halvår sen när jag verkligen prioterade att blogga här. Men nu bloggar jag på jbieber.blogg.se hihihi taskigt...

Aja, får känslan av att om jag börjar blogga här igen så kommer ingen läsa ändå men jag kanske ska börja igen? Har ju 100+ bilder jag tagit sen april. Ska försöka lägga upp några idag :D Lite update jaao!

Kommentarer

Postat av: e e m m a f o t o [fotoblogg]

Publicerad 2011-05-29 16:43:14

börja blogga igen, din blogg är uberbra! :)

Postat av: m

Publicerad 2011-06-01 10:40:43

jag läser din apa, kollar förfan varenda dag så nu bloggar du!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela