PHOTOS BY CATHERINE

BESTÄLLA DESIGN

Publicerad 2011-07-07 21:11:43 i Design,

Vill du en helt egen, personlig design? Ingen design som någon annan har? Då ska du se hit!
Visst finns det massor av gratis designer, men dom är oftast ämnade för fler än just bara dig. Man vill ju ha en design som man själv gillar och som representerar vem man är :)

Jag kan göra just den personliga designen till dig!

Priser:

Enbart:
Bakgrund: 20 kr
Header: 20-40 kr

_70 kr_
- En hyfsat enkel header.
- Färgkodning.
- Eventuellt mer beroende på.

_100-120 kr_
- En header
- Färgkodning
- Textstilsändring
- Bakgrund
- Extra material i menyn. T.ex klocka, bild, videoklipp m.m
- Eventuellt mer!

_170 kr_
- En header
- Färgkodning
- Textstilsändring
- Bakgrund
- Extra material i menyn. T.ex klocka, bild, videoklipp m.m
- Delad meny
- Finns det nåt mer? haha :) iallafall, personligaste designen får du för detta priset. :)
______________________________________________________________________________________________

Hur beställer man?
- Börja med att skriva en kommentar i detta inlägget för jag är som MEST inne på min blogg. Sedan efter du kontaktat mig kan vi prata genom msn, hotmail och ev. skype!

Hur fungerar det?
- Jag frågar hur du vill ha din design. T.ex hur många bilder du ska ha, vilken färg det ska gå i, vilka textstilar. Ev. får du måla upp en liten "skiss" i paint :)

Vad händer om jag inte blir nöjd?
- Då får du säga till! Grejen är den att jag gör en "test-design" på en av mina testbloggar och så säger du till om tycker om den eller inte. Efter det lägger jag in alla koder och det på din blogg.

Hur betalar jag?
Du får förmodligen mitt kontonummer där du lägger in pengarna.

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2011-07-07 21:19:42

Fin blogg! :) Kolla gärna in min också! :)

Postat av: malin

Publicerad 2011-07-07 21:28:26

Vinnaren av dagens blogg är uppe, kika in och var gärna med igen! :)

kram

Postat av: linnea

Publicerad 2011-07-07 22:11:04

Roligt att du är med i veckans blogg , den avslutas på torsdag :)'lycka till!

Postat av: linnea

Publicerad 2011-07-07 22:11:48

lust att följa varandra via bloglovin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela