PHOTOS BY CATHERINE

PÅSKLOV!!!!!!

Publicerad 2011-04-15 16:01:59 i My Life/Allmänt,


RANDOM AS HELL

Hej min lilla blogg! Nu har jag äntligen påsklov som ska spenderas med datorn, vänner & lite marknad promenad imorgon.

Förövrigt är mina kusiner påväg till Filippinerna right now. Eller dom sitter på planet exakt NU i stockholm, pretty awesome right ;)

Aja längtar tills vintern -11 för då ska det hända grejer!

Var ute och fota lite vår-blommor innan, beatiful på hög nivå är dom. Älska vår-blommor! :')

P.S ni ska söka på typ "Amnesia what the fuuuuck" så kommer det upp en video som jag är kär i! HAHAHA en snubbe sitter och spelar Amnesia och typ bokstavligen skiter på sig av rädsla, wiiiih vad kulig den är haha :D

Men just nu ska jag speeela data spel! *NÖÖÖÖRD-VARNING*

pusshej

Kommentarer

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-04-15 17:09:18

Om du vill så kan du gärna anmäla dig att bli lördagens blogg på min blogg, anmäl dig här:

http://photosbysabina.blogspot.com/2011/04/anmal-dig-till-lordagens-blogg.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela