PHOTOS BY CATHERINE

LIIIIZEBERG

Publicerad 2011-04-25 11:49:11 i Foto - Allt Möjligt,



Igår var vi på Liseberg! Ashärligt för det var inte så mycket folk där så det var väldigt korta kötider!

Balder in my ♥

Iallafall, ska försöka börja blogga regelbundet igen! Men kanske inte så ofta eftersom att jag har JBIEBER.BLOGG.SE som jag måste ta hand om också :D

Förövrigt, har jag matteprov imorgon..... algebra. HAHA jag kommer faila stort för jag har inte pluggat, men jag har haft påsklov och då ska man faktiskt inte plugga* thihi (a)

MEN NU SKA JAG PLUUUUGGGAAA! inget annat... typ.

Kommentarer

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-04-25 15:29:55

SV: Vad kul att du är med i veckans blogg!:D

Ska vi följa varandra via bloglovin??:D

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-04-27 19:58:58

Nu finns vinnarna ute på min blogg!:D Anmäl dig igen redan nu om du inte vann!:)

Postat av: Julia

Publicerad 2011-05-01 21:17:34

Du tar jätte fina bilder! :D :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela