PHOTOS BY CATHERINE

OM MIG

Publicerad 2010-09-03 14:01:35 i Catherine,



Hejdär! Jag ser att du klickat dig in här och bestämt dig för att ta reda på vem jag är.
Well, mitt namn är Catherine och jag är 15 år. Jag föddes på det fantastiska årtalet 1997. BOOYAH.
Jag är en glad & omogen tjej som älskar att fota, redigera bilder/videos, åka skidor/snowboard, resa, äta mat ♥, leka, blah blah blah...
Jag tränar gymnastik och har gjort det i snart 7 år och tänker fortsätta länge till. Går i trupp 6 i Tranemo Gymnastik Förening, bästra truppen eveeeeer.
Jag började även spela fotboll igen för några månader sen. hihi
Jag är väldigt musikalisk av mig, eller inte haha. Men jag går på piano och spelar gitarr självmant.
Jag gillar sommarn och vintern lika mycket. På sommaren kan man gympa! På vintern kan man åka pulka!

Vad mer finns det om mig? Jo jag är en datanörd och mobilnörd.

Min mamma är filippinsk och min pappa finsk, vilket gör mig en blanding av finsk/filippinsk/svensk. HAHA FETT KUL.

Min plan för framtiden är att bli en fotograferande pilot! Det är en svår väg att ta, men jag tänker ta den!

You were born an original. Don't die a copy.

peace!

Kommentarer

Postat av: divo

Publicerad 2010-09-07 21:15:45

skulle du kunna göra en design till mig som din förra på din andra blogg

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-07 21:23:10

Snygg design :)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-08 11:54:32

Sv; så lite så :)

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2010-11-20 00:30:41

söt :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela